onsdag den 20. maj 2009

Sidste oplevelser og turen hjem.

Efter at have siddet det meste af natten (overdrivelse fremmer forståelsen) for at få uploadet nogle billeder, sov vi lidt længe. Men vi fik pakket vores ting inkl. den ekstra taske og fik pakket bilen.

Så tog vi ned til Lincon road som vi også besøgte første gang vi var i Miami (lyder lidt blæret). Her spiste vil en morgenmad/frokost. Midt under maden spurgte AM om der ikke var mere plads mellem hendes tænder end normalt - og det var det. Hendes ene fortand var endelig røget ud. Først kunne vi ikke finde den, men det viste sig at den lå i hendes vaffel. Så nu har vi en rigtig tandløs pirat med os.
Efter at have kigget lidt på vinduer besluttede vi os for at tage til Bayside - og kigge lidt færdigt der. Det gjorde vi så - og Anne fik købt sig nogle klipklappere - og da hun ikke kunne beslutte sig for hvilket par hun bedst kunne lidt - ja så købte hun dem begge :) Da vi havde drukket en kop kaffe var det retur med bilen. Her blev vi fanget i en meget lang kø - så vi begyndte så småt at blive nervøse for om vi kunne nå det hele - også hvis vi skulle til at udfylde alle mulige papirer pga af ridsen i bilen. Men det lykkedes at komme ud af den (efter vi havde kørt i kø i 3 km) og GPS'en fandt en alternativ rute. Vi var knapt nok kommet ind på p-pladsen hos biludlejeren før at jeg allerede havde fået en kvittering og med hensyn til ridsen var kommentaren:"no problem, sir". Så det havde der ikke været nogen grund til at være nervøs for.
Vi blev kørt til lufthavnen og fik tjekket ind - fløj til Londen hvor jeg sidder nu - og kune har 3 min. internet tilbage - så jeg skynder mig at lige få skrevet det sidste.
Når tiden løber ud om 2 min (nu) - så pakker vi sammen og finder flyet til København - og det bliver vist så det. Dog kan det være at jeg lige får lavet et "best of" indlæg senere :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar